加入 StashAway

把握機會,加入專業團隊,創造新一代投資平台,一齊提升領先亞洲的智能投資服務!

加入「世界級」團隊

我們的團隊超過 200人,超過 30 多個國籍,加入成為團隊的一份子,致力為你帶來服務一流的投資體驗!

加入我們,一齊創造新一代智能投資平台

為履行我們作為持牌金融機構的監管義務,我們須向所有新入職員工進行背景調查,包括但不限於犯罪、民事訴訟及信用調查。如有任何疑慮,請向我們的人力資源部門查詢。

聽聽 StashAway Teammates 講咩?

加入StashAway 成為 Marketing Team 嘅一份子,我多咗機會參與公司每個營銷過程,亦可以充分表達自己嘅睇法!公司重視員工意見,畀好多機會我哋盡情發揮!
Everett Wee
數碼營銷分析師
如果話,一間好嘅公司,願意同員工一齊成長,咁加入StashAway令我變成一個精益求精嘅人!每個同事都好有活力,我好enjoy同大家一齊共事!
Syahirah Naimum
客戶服務主任
喺StashAway我最享受跟唔同背景嘅人成為同事,大家一齊brainstorm唔同嘅ideas,每日為客戶創建最優質嘅投資體驗!
Jiang Lim
營運經理

StashAway 面試實用貼士